Rekrutacja – Specjalista / Specjalistka ds. audytu i kontroli

uścisk dłoni
uścisk dłoni

Zakres obowiązków

  • opracowywanie oraz realizacja rocznych planów kontroli,
  • kontrola realizacji Umów Operacyjnych zawartych z Pośrednikami Finansowymi oraz Odbiorcami Wsparcia,
  • prowadzenie czynności przygotowujących do kontroli, w tym przygotowywanie programu kontroli, zbieranie informacji o kontrolowanym podmiocie, opracowywanie list sprawdzających do kontroli, przygotowywanie zawiadomień i upoważnień do kontroli,
  • prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowości realizacji Umów Operacyjnych przez Pośredników Finansowych oraz bezpośrednich Odbiorców Wsparcia,
  • prowadzenie czynności pokontrolnych, w tym sporządzanie informacji pokontrolnej, zaleceń pokontrolnych,
  • analizowanie skuteczności przeprowadzanych kontroli oraz monitorowanie wdrażania przez Pośredników Finansowych i Odbiorców Wsparcia zaleceń pokontrolnych,
  • nadzór nad wekslami przyjętymi jako zabezpieczenie zawartych umów oraz ich uwalnianie w przypadku zakończenia umów,
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań.

Nasze wymagania

Wykształcenie:

• wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, ekonomia, administracja, zarządzanie.

Doświadczenie:

• minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie kompleksowego przygotowywania oraz przeprowadzania audytów wewnętrznych i kontroli, w tym w zakresie samodzielnego przygotowywania dokumentacji pokontrolnej (protokołów, zaleceń) oraz monitorowania wdrożenia wystosowanych rekomendacji.

Wiedza i umiejętności:

• bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym zwłaszcza pakietu Ms Office,

• bardzo dobra organizacja własnej pracy, ustalania priorytetów, orientacja na cele i zadania,

• komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

• wiedza z zakresu finansów publicznych i prawa bankowego,

• umiejętność formułowania rekomendacji i podejmowania decyzji w warunkach presji czasu,

• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, dociekliwość i skrupulatność.

Cechy i postawy:

• wysoka kultura osobista,

• proaktywność,

• współpraca,

• kreatywność,

• odpowiedzialność,

• dyspozycyjność,

• gotowość do poszerzania wiedzy.

Mile widziane:

• znajomość aktualnych prawnych procesów windykacyjnych,

• znajomość j. angielskiego,

• znajomość zagadnień związanych z systemem wspierania MŚP oraz zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i/lub środków publicznych.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza na czas określony),
  • ruchomy czas pracy,
  • atrakcyjny system wynagradzania,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego,

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • elastyczny czas pracy
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • dofinansowanie wypoczynku

Więcej na: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-specjalistka-ds-audytu-i-kontroli-gdansk-straganiarska-24-27,oferta,1002327732?s=1f7c2c91&searchId=5a82d7e0-9329-11ed-b1c0-29be3526ac0e

Aktualności

Scroll to Top
Skip to content