Zakres obowiązków
- opracowywanie oraz realizacja rocznych planów kontroli,
- kontrola realizacji Umów Operacyjnych zawartych z Pośrednikami Finansowymi oraz Odbiorcami Wsparcia,
- prowadzenie czynności przygotowujących do kontroli, w tym przygotowywanie programu kontroli, zbieranie informacji o kontrolowanym podmiocie, opracowywanie list sprawdzających do kontroli, przygotowywanie zawiadomień i upoważnień do kontroli,
- prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowości realizacji Umów Operacyjnych przez Pośredników Finansowych oraz bezpośrednich Odbiorców Wsparcia,
- prowadzenie czynności pokontrolnych, w tym sporządzanie informacji pokontrolnej, zaleceń pokontrolnych,
- analizowanie skuteczności przeprowadzanych kontroli oraz monitorowanie wdrażania przez Pośredników Finansowych i Odbiorców Wsparcia zaleceń pokontrolnych,
- nadzór nad wekslami przyjętymi jako zabezpieczenie zawartych umów oraz ich uwalnianie w przypadku zakończenia umów,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań.
Nasze wymagania
Wykształcenie:
• wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: prawo, ekonomia, administracja, zarządzanie.
Doświadczenie:
• minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie kompleksowego przygotowywania oraz przeprowadzania audytów wewnętrznych i kontroli, w tym w zakresie samodzielnego przygotowywania dokumentacji pokontrolnej (protokołów, zaleceń) oraz monitorowania wdrożenia wystosowanych rekomendacji.
Wiedza i umiejętności:
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym zwłaszcza pakietu Ms Office,
• bardzo dobra organizacja własnej pracy, ustalania priorytetów, orientacja na cele i zadania,
• komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
• wiedza z zakresu finansów publicznych i prawa bankowego,
• umiejętność formułowania rekomendacji i podejmowania decyzji w warunkach presji czasu,
• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, dociekliwość i skrupulatność.
Cechy i postawy:
• wysoka kultura osobista,
• proaktywność,
• współpraca,
• kreatywność,
• odpowiedzialność,
• dyspozycyjność,
• gotowość do poszerzania wiedzy.
Mile widziane:
• znajomość aktualnych prawnych procesów windykacyjnych,
• znajomość j. angielskiego,
• znajomość zagadnień związanych z systemem wspierania MŚP oraz zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i/lub środków publicznych.
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza na czas określony),
- ruchomy czas pracy,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- przyjazne środowisko pracy,
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego,
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku